Karyawan @ PT. Bina Sinar Amity

Written By 1001Loker on 02 June 2011 | 11:54 PM

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!

DIBUTUHKAN SEGERA

PT. Bina Sinar Amity (Sinar Mas Group), perusahaan yang bergerak di bidang EML, forwarding, transportasi, & bongkar muat membutuhkan:

1. OPERATIONAL MANAGER

  • Pria, usia maks. 40 tahun
  • Pendidikan min. S1
  • Pengalaman min. 3 tahun

2. OPERASIONAL ASSISTANT MANAGER

  • Pria, usia maks. 40 tahun
  • Pendidikan min. S1
  • Pengalaman min. 3 tahun

3. STAFF GUDANG

  • Pria, usia maks. 27 tahun
  • Pendidikan min. D3 Akuntansi
  • Pengalaman min. 1 tahun

4. MEKANIK TRUCK VOLVO/ BUILT-UP

  • Pria, usia maks. 50 tahun
  • Pendidikan min. SLTA
  • Pengalaman min. 3 tahun

5. SOPIR TRUCK VOLVO

  • Pria, usia maks. 50 tahun
  • Memiliki SIM B II Umum
  • Pendidikan min. SLTP
  • Pengalaman min. 3 tahun

Lamaran lengkap & CV ditujukan ke:

PT. Bina Sinar Amity
Jl. Perak Timur 248B Surabaya

admin 02 Jun, 2011


--
Source: http://lowonganpekerjaan.net/karyawan-pt-bina-sinar-amity.html
~
Manage subscription | Powered by rssforward.com

No comments:

Post a Comment